مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-12اقتصادي

اعتراض اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به افزایش قیمت خودروهای تاکسی


اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در پی افزایش های 24 میلیون تومانی قیمت خودروی تاکسی توسط خودروسازان واکنش نشان داده و به این وضعیت اعتراض کرد.

- اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در پی افزایش های 24 میلیون تومانی قیمت خودروی تاکسی توسط خودروسازان واکنش نشان داده و به این وضعیت اعتراض کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در پی افزایش قیمت خودروهای مورد استفاده در حوزه تاکسیرانی اظهار داشت: نوسازی تاکسی های فرسوده با مشکلاتی مانند افزایش بی رویه قیمت خودرو و از سوی دیگر، بحث پرداخت نشدن تسهیلات از سوی بانک ها روبه رو بوده که فرآیند نوسازی را با مشکلات جدی همراه کرده است.

وی افزود: روند نوسازی تاکسی های فرسوده به دلیل افزایش پی در پی قیمت خودرو از سال 1397 روندی کُند و قطره چکانی داشته است، ما از سال 1396 تا تابستان سال 1400 شاهد افزایش 316 درصدی قیمت پژو و 369 درصدی قیمت سمند بودیم که با این نوسان قیمت و بدون تسهیلات ارزان قیمت، رانندگان توان مالی برای تهیه خودرو با این قیمت را ندارند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشورخاطر نشان کرد: درحال حاضر، حدود 178 هزار تاکسی به سن فرسودگی رسیده اند درحالی که از ابتدای سال 95 طرح نوسازی تاکسی های فرسوده کلید خورد و در این طرح موفق به نوسازی 82909 هزار دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به افزایش قیمت خودروهای تاکسی

اعتراض اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به افزایش قیمت خودروهای تاکسی