مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-12اقتصادي

کافی نبودن اعتبار مانعی بر سر راه پروژه های آبی کردستان است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: کافی نبودن اعتبار جهت تکمیل پروژه های استان از دغدغه های عمده این شرکت است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: کافی نبودن اعتبار جهت تکمیل پروژه های استان از دغدغه های عمده این شرکت است.

آرش آریانژاد امروز (21آذر) در دیدار با معاون حوضه آبریز رودخانه های کرخه و مرزی غرب، کافی نبودن اعتبار جهت تکمیل پروژه های استان را از دغدغه های عمده برشمرد و اظهار کرد: در صورت ابلاغ کامل تخصیص ها، پروژه های آبی نیمه تمام این استان به بهره برداری کامل خواهند رسید.

آریانژاد از مدیران و کارکنان حوضه آبریز رودخانه های کرخه و مرزی غرب بدلیل توجه ویژه به تخصیص های آب کردستان، تقدیر کرد و گفت: این شرکت در راستای تحقق اهداف سازمانی با تمام توان قدم برداشته و خوشبختانه شاهد بوده ایم که در حوضه آبریز رودخانه های کرخه و مرزی غرب، کارها با جدیت پیگیری و پیش می رود و امیدواریم هر چه زودتر شاهد پیامدهای مفید حوضه ای شدن آب، باشیم.

در ادامه جلسه معاون حفاظت، بهره برداری و امور اجتماعی حوضه آبریز رودخانه های کرخه و مرزی غرب، به چالش های ساختار حوضه ای آب اشاره و عنوان کرد: حوضه های این ساختار جدید که بحث اصلی وزارت نیرو هست، هنوز با چالش هایی روبروست، اما مسائل و مشکلات حوزه آب کردستان، بصورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کافی نبودن اعتبار مانعی بر سر راه پروژه های آبی کردستان است

کافی نبودن اعتبار مانعی بر سر راه پروژه های آبی کردستان است