مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-12اقتصادي

کارشناس آمریکایی: بیت کوین قاتل دلار و بانک مرکزی آمریکاست


یک کارشناس آمریکایی و مجری شبکه راشا تودی، می گوید: بیت کوین قاتل دلار و بانک مرکزی آمریکاست و این دو را از بین خواهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از می تواند به حفظ جایگاه دلار در بازار بین المللی کمک کند، اما مکس کایزر، کارشناس آمریکایی شبکه راشا تودی با این نظر مخالف است.

وی می گوید: دلار سال هاست که در حال افول و از دست دادن جایگاه خود در جهان است.

با بیت کوین یا بدون بیت کوین، دلار شکست خواهد خورد.

بسیاری از نمایندگان کنگره نگران سرنوشت دلار هستند و به این فکر می کنند که آیا این ارز می تواند با وجود خیز ارزهای دیجیتال جایگاه خود به عنوان ارز برتر جهانی را حفظ کند یا خیر.

اوایل این هفته بِلِین لوتکِمِیِر، نماینده کنگره آمریکا، این سؤال را مطرح کرد که با متداول تر شدن استفاده از ارزهای دیجیتال در بازار بین الملل چگونه می توانیم حفظ جایگاه دلار در بازار بین الملل را تضمین کنیم.

مکس کایزر معتقد است با توجه به نزدیک شدن ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی به رقم 3 هزار میلیارد دلار، کشتی دلار همین حالا هم غرق شده است.

به اعتقاد کایزر، بیت کوین قاتل دلار و بانک مرکزی فدرال آمریکا خواهد بود و با گرفتن انرژی دلار برای زنده ماندن این ارز را از بین می برد، حتی ارتش آمریکا هم نخواهد توانست جلوی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس آمریکایی: بیت کوین قاتل دلار و بانک مرکزی آمریکاست

کارشناس آمریکایی: بیت کوین قاتل دلار و بانک مرکزی آمریکاست