مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-12بين الملل

صنعاء: نبرد مأرب نهایی شده/ مزدوران در حال سروصدای بی مورد هستند


معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ضمن اعلام اینکه نبرد آزادسازی مأرب نهایی شده ، تصریح کرد، اظهارات مزدوران فقط هیاهوی توخالی و سروصدای بی مورد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسین العزی معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در صفحه توییتر خود درباره آخرین تحولات آزادسازی مأرب نوشت، موضوع مأرب تمام شده و آنچه مزدوران می گویند هیاهوی توخالی و سروصدای بی مورد است.

وی افزود، آزادسازی حتمی مأرب برای منازعه یا کوبیدن طرف دیگری نیست بلکه ضرورت های امنیتی، مقابله با تروریسم و تمایل به بلوغ اراده صلح، این نبرد را ایجاب کرده و درک این حقایق مهم است.

العزی در ادامه خطاب به طرف مقابل نوشت: اما اگر هدف شما از بین بردن ماست این بدان معناست که جنگ شما: 1- غیرقانونی است زیرا این حق را ندارید 2- به نفع شما نیست زیرا ما عامل توازن و ضرورت امنیتی هستیم و جایگزینی جز آشوب، تروریسم و بر هم زدن صلح و امنیت وجود ندارد.

3- جنگی شکست خورده است زیرا ما ملت، سرزمین، تاریخ، تفکر و هویت هستیم و حزب یا مثلا یک وضعیت فوق العاده نیستیم که بتوانید ما را از بین ببرید.

  هفته گذشته شبکه المیادین به نقل از منابع میدانی اعلام کرد، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن سلسله کوه های البلق الشرقی را که در خط تماس با شهر مأرب قرار دارد، آزاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: نبرد مأرب نهایی شده/ مزدوران در حال سروصدای بی مورد هستند

صنعاء: نبرد مأرب نهایی شده/ مزدوران در حال سروصدای بی مورد هستند