مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-12سياسي

رشیدی کوچی: انگار این خودروسازها هستند که عنان دولت ها را در دست دارند


نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به واسطه انحصار ناشی از حمایت های بی پایان دولت ها مافیای خودرو سال هاست ملت ایران را به استثمار کشیده و انگار این خودروسازها هستند که عنان دولت ها را در دست دارند.

- نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به واسطه انحصار ناشی از حمایت های بی پایان دولت ها مافیای خودرو سال هاست ملت ایران را به استثمار کشیده و انگار این خودروسازها هستند که عنان دولت ها را در دست دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال رشیدی کوچی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز از درد بزرگ ملت می گویم بی آنکه ترسی از عصبانیت مافیای خودرو داشته باشم و یا ابایی از ناراحتی فلان آقازاده سهامدار، گفت: امروز از مولودی ناقص الخلقه می گویم که بعد از 50 سال ارتزاق از خون و مال ملت به غولی عظیم الجثه تبدیل گردیده که هیچ کسی را یارای مقابله با آن نیست.

قصه امروز خودروسازی ما، قصه ای پرغصه برای ملتی است که سال ها از ابتدایی ترین حق خود که در اسلام نیز بر آن تاکید شده یعنی مرکب خوب بی بهره اند.

چرا که به واسطه انحصار ناشی از حمایت های بی پایان دولت ها مافیای خودرو سال هاست ملت ایران را به استثمار کشیده است و کار تا جایی بیخ پیدا کرده که انگار این خودروسازها هستند که عنان دولت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشیدی کوچی: انگار این خودروسازها هستند که عنان دولت ها را در دست دارند

رشیدی کوچی: انگار این خودروسازها هستند که عنان دولت ها را در دست دارند