مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-12ورزشي

بلاتکلیفی1000 نفر از پرسنل سازمان ورزش شهرداری تهران


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از عدم پاسخگویی سازمان ورزش شهردای تهران به وضعیت قرارداد 1000 نفر از پرسنلش انتقاد کرد.

- عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از عدم پاسخگویی سازمان ورزش شهردای تهران به وضعیت قرارداد 1000 نفر از پرسنلش انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه چندی پیش گزارشی از بازدید محله هرندی در صحن شورای شهر ارائه کردم، گفت: من تنها نظر مردم را منعکس کرده و تحلیلی نداشتم اما سخنانم در خصوص سازمان های مردم نهاد در این محله مورد بازتاب منفی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مطلبی که در مورد فعالیت سازمان های مردم نهاد از قول مردم گفتم ناظر بر ساماندهی، شفاف سازی و ارائه گزارش از اقدامات به مردم بود و سخنی از ترک و بیرون رفتن این سازمان ها از محله هرندی به میان نیاوردند، افزود: اتفاقا در صحن علنی که فیلم آن هم موجود است گفتم که مردم می گویند هیچ اثری از بهبود انواع آسیب های اجتماعی در هرندی با حضور سمن ها دیده نشده است و جالب است پس از طرح اصلاحیه مصوبه تعارض منافع که من از اولین امضا کننده های این طرح بودم به یکباره یک عده ای برای دفاع از سمن ها اقدام کردند و اقدام به انتشار اخبار کذب و خلاف واقع کردند که البته این هزینه های دفاع از مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی1000 نفر از پرسنل سازمان ورزش شهرداری تهران

بلاتکلیفی1000 نفر از پرسنل سازمان ورزش شهرداری تهران