مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-12فرهنگي

نقش های ماندگار در سینمای جهان که بدون هیچ آمادگی ایفا شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همانگونه که برخی از بازیگران سینما و تلویزیون سخت ترین تمرین ها را به خاطر آماده کردن خود برای نقش پیشنهاد شده به خودشان انجام می دهند، - برخی از بازیگران هالیوود هیچگونه آمادگی برای بازی کردن نقش خود نداشتند، اما آن ها را به بهترین شکل ایفا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همانگونه که برخی از بازیگران سینما و تلویزیون سخت ترین تمرین ها را به خاطر آماده کردن خود برای نقش پیشنهاد شده به خودشان انجام می دهند، برخی بازیگران هم وجود دارند که حتی بدون خواندن فیلمنامه سر صحنه حاضر شده اند، اما نقش های خود را به بهترین شکل ممکن بازی کرده اند! در ادامه برخی از این بازیگران را می بینیم که هیچ زحمتی برای نقش خود نکشیده اند.

1 مایکل گمبون مایکل گمبون که در سری فیلم های هری پاتر برای نقش دامبلدور جانشین ریچار هریس شد، هیچکدام از کتاب های این فیلم را نخوانده بود! او در یکی از مصاحبه های خود گفته بود که هیچ فایده ای در خواندن کتاب وجود ندارد؛ چون من با کلمات استیو کلاوز (نویسنده فیلمنامه) بازی می کنم.

2 کریستوفر پلامر کریستوفر پلامر به سختی توانست برای نقش خود در شخصیت واقعی پل گتی در تمام پول های جهان (All the Money in the World) آماده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش های ماندگار در سینمای جهان که بدون هیچ آمادگی ایفا شدند

نقش های ماندگار در سینمای جهان که بدون هیچ آمادگی ایفا شدند