مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-12اجتماعي

توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه نشین در آذربایجان شرقی


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه نشین استان، رویکرد طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر کاهش آسیب های اجتماعی، طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت وزارت کشور و مسئولیت سازمان امور اجتماعی اجرا شده و اقدامات مؤثری از قبیل راه اندازی دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی به منظور ارتقای کیفیت زندگی ساکنان محلات حاشیه نشین انجام شده است.

وی تاکید کرد: سکونت گاه های غیررسمی و مناطق حاشیه نشین یک چالش جدی در اغلب کشورهای در حال توسعه است که از دل ناکارآمدی نظام سیاست گذاری و برنامه ریزی در سطوح ملی و منطقه ای بازتولید می شود.

شکوهی با اشاره به ویژگی های این مناطق، گفت: این مناطق به دلیل فقدان رسمیت، نقصان جدی در ارائه خدمات شهری و بی نظمی و آسیب پذیری کالبدی، دارای سطح نازلی از شاخص های اجتماعی و فرهنگی هستند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی همچنین رسالت هیأت اندیشه ورز استان را بررسی آسیب های اجتماعی مبتلابه استان و ارائه راه حل ها و راهکارهای علمی و عملی برای مداخله و مواجهه منطقی با آنها عنوان کرد و ایده پردازی و نظریه پردازی در حوزه مسائل اجتماعی و ایجاد ارتباط منطقی در بین جامعه فکری و دستگاه های اجرایی را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه نشین در آذربایجان شرقی

توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه نشین در آذربایجان شرقی