مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-12اقتصادي

استاندار: آمار فوتی های کرونایی در چهارمحال و بختیاری بالاتر از میانگین کشوری است


بنابر گزارش های ارائه شده آمار چهارمحال و بختیاری در شاخص بیماران بستری و فوتی، بالاتر از میانگین کشوری است که برای کاهش دادن این آمار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری غلامعلی حیدری در خصوص اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا، گفت: در استان تلاش های و افزایش آمار واکسیناسیون انجام گرفته اما کافی نیست و باید تلاش بیشتری در این رابطه انجام گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بنابر گزارش های ارائه شده آمار چهارمحال و بختیاری در شاخص بیماران بستری و فوتی، بالاتر از میانگین کشوری است که برای کاهش دادن این آمار باید در کنار نظارت ها بر بازگشایی های انجام شده، اقدامات ایجابی و فرهنگسازی در دستور کار قرار گیرد.

حیدری با بیان اینکه آمار واکسیناسون در استان باید به بالای 90 درصد برسد، اظهارداشت: این آمار در برخی استان ها محقق شده است و می طلبد با جدیت در امر واکسیناسیون این مهم در استان ما نیز اجرایی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، عادی انگاری را مهمترین آسیب در افزایش شیوع کرونا دانست و گفت: اگر چه بسیاری از شهرستان های استان در وضعیت آبی قرار گرفته اند اما هنوز چهار شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و می طلبد دستورالعمل های بهداشتی به طور جدی رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: آمار فوتی های کرونایی در چهارمحال و بختیاری بالاتر از میانگین کشوری است

استاندار: آمار فوتی های کرونایی در چهارمحال و بختیاری بالاتر از میانگین کشوری است