مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-12اقتصادي

کاهش 15 درصدی زاد و ولد در اردستان


آمار زاد و ولد در این شهرستان در 8 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد کاهش یافته است که می تواند برای شهرستان زنگ خطری جدی باشد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: آمار زاد و ولد در این شهرستان در 8 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد کاهش یافته است که می تواند برای شهرستان زنگ خطری جدی باشد.

حمیدرضا تاملی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ارائه گزارش ثبت و احوال شهرستان در خصوص ثبت وقایع حیاتی چهارگانه، از ابتدای سال جاری تاکنون با ثبت 159 مورد ازدواج، شاهد افزایش 23 درصدی نرخ ازدواج در سطح شهرستان اردستان هستیم.

وی افزود: موضوع طلاق به عنوان یکی از موارد آسیب های اجتماعی جامعه همواره مورد دغدغه شهرستان بوده که در 8 ماهه نخست امسال 80 مورد ثبت طلاق گزارش شده که این آمار در اردستان با کاهش 15 درصدی مواجه بوده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه آمار زاد و ولد در این شهرستان در 8 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد کاهش یافته است که می تواند برای شهرستان زنگ خطری جدی باشد، گفت: امیدواریم با قانون جدید جمعیت که توسط دولت ابلاغ شده بتوانیم با فعال کردن سیاست گذاری های مختلف و متنوع که در مسیر اجرای این قانون پیش بینی شده، برای افزایش نرخ زاد و ولد گام مؤثری برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی زاد و ولد در اردستان

کاهش 15 درصدی زاد و ولد در اردستان