مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-12سياسي

بی انگیزگی جوانان به ازدواج دلیل فرهنگی دارد


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بی انگیزگی جوانان به امر ازدواج در کنار دلایل اقتصادی و معیشتی، دلیل فرهنگی دارد.

- صدیف بدری در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر اردبیل در مجتمع فدک این شهر اظهار کرد: شرایط ازدواج در سال های اخیر متفاوت از سال های گذشته شده به گونه ای که هزینه های سنگین مراسم عقد و عروسی جوانان را دچار واهمه و وحشت کرده است.

وی تصریح کرد: در حالی که در گذشته شروع زندگی ساده و بسیار صمیمی و بی آلایش بوده، امروز در همان قدم اول شروع زندگی جوانان ما با انواع بدهی ها و پرداخت اقساط به بانک ها روبه رو می شوند در حالی که سادگی زندگی و ترویج ازدواج آسان می تواند در این باب راهگشا باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار نیست برای تهیه جهیزیه و یا مهریه جوان تازه مشغول شده در مشاغل مختلف گرفتار تأمین و پرداخت 500 میلیون تومان باشد در حالی که از گذشته سبک زندگی ساده و کم هزینه به ما توصیه شده تا ما بتوانیم زندگی آرام همراه با آرامشی را تجربه کنیم.

بدری از خانواده ها خواست تا در ازدواج جوانان تسهیل ویژه ای را به وجود آورند تا امر ازدواج و شروع زندگی با گرفتاری ها و نارسایی های زیادی روبه رو نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی انگیزگی جوانان به ازدواج دلیل فرهنگی دارد

بی انگیزگی جوانان به ازدواج دلیل فرهنگی دارد