مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-12اقتصادي

39درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف کردستان منجر به صلح شده است


رییس شورای حل اختلاف استان کردستان گفت:درسال جاری قریب به 39 درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف استان منجر به صلح شده است.

- ایسنا/کردستان رییس شورای حل اختلاف استان کردستان گفت:درسال جاری قریب به 39 درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف استان منجر به صلح شده است.

بهادر اسدی امروز در جریان بازدید از شعبه صنف کارگران و استاد کاران شورای حل اختلاف شهرستان سنندج اظهار کرد: در سال جاری قریب به 39 درصد پروند های شوراهای حل اختلاف استان منجر به صلح و سازش گردیده است که این آمار به نسبت سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است .

رییس شوراهای حل اختلاف استان کردستان خاطرنشان کرد: در رابطه با ایجاد صلح و سازش در پرونده های قتل نیز 4 فقره صلح و سازش در هشت ماهه امسال در استان کردستان به ثبت رسیده است.

وی در این بازدیدها ضمن ارزیابی نقاط قوت وضعف عملکرد شورا، اعضا وکارکنان شوراهای حل اختلاف را به ترویج فرهنگ صلح و سازش تشویق کرد.

وی با تأکید بر لزوم اتخاذ تدابیری جهت حل و فصل و مختومه کردن پرونده های بلاتکلیف، خواستار تلاش و جدیت بیشتر جهت افزایش آمار صلح وسازش شد.

وی نکاتی را در راستای بهبود وضعیت و جلب حداکثری رضایت مراجعین بیان و با تعدادی از آن ها گفتگو و دستورات لازم جهت تسریع در امور را صادر نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف کردستان منجر به صلح شده است

39درصد پرونده های شوراهای حل اختلاف کردستان منجر به صلح شده است