مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-11سياسي

«نودشه» برند گردشگری شهری کرمانشاه می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای معرفی شهر نودشه به عنوان برند گردشگری شهری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، جبار گوهری در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر نودشه، اظهار کرد: سه شهر کرمانشاه، سنقر و نودشه در سطح استان دارای بافت مصوب تاریخی هستند که به لحاظ جاذبه های بصری نودشه گل سرسبد شهرهای استان است.

وی فزود: پس از ثبت جهانی اورامانات باید به دنبال برندسازی و معرفی جاذبه های شاخص این منطقه باشیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه ادامه داد: در منطقه اورامانات شهر نودشه با توجه به بافت منحصر به فرد آن و جاذبه های بصری طبیعی بسیار این قابلیت را دارد که به عنوان برند گردشگری شهری استان کرمانشاه معرفی شود.

وی تصریح کرد: در این برندسازی مردم باید نقش و همراهی ویژه ای داشته باشند تا بتوانند به عنوان بهره برداران اصلی به حفظ و احیای بافت تاریخی شهر کمک کنند.

گوهری افزود: شورای شهر و شهرداری به عنوان نماینده مردم باید به ما کمک کنند تا این اتفاق مهم را با احیای بخشی از بازار تاریخی شهر نودشه رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نودشه» برند گردشگری شهری کرمانشاه می شود

«نودشه» برند گردشگری شهری کرمانشاه می شود