مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-11دانش

رشد و توسعه درمان، بهداشت و پزشکی کشور با وجود خیل عظیم استعدادها، متناسب نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رحمت صادقی رییس دانشگاه کردستان، در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان کردستان که در روز 17 آذر ماه و در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، - رییس دانشگاه کردستان ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی و همکاری دپارتمان ها، گروه ها و دانشکده های مختلف در انجام فعالیت های علمی و پژوهشی گفت: فعالیت های مشترک و هم افزا بی شک اثربخشی بیشتر و بهتری در پی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رحمت صادقی رییس دانشگاه کردستان، در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان کردستان که در روز 17 آذر ماه و در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته پژوهش، اظهار کرد: همه کشورها و بویژه کشورهای پیشرفته راه رسیدن به توسعه پایدار سازگار با محیط زیست خود را از مسیر علم، فناوری و نوآوری طراحی و دنبال می کنند.

وی افزود: بدون داشتن برنامه ریزی و سیاستگذاری مناسب و منسجم در حوزه علم، پژوهش، فناوری و نوآوری هیچ کشوری نمی تواند به توسعه پایدار دست یابد.

رییس دانشگاه کردستان عنوان کرد: کشورها به منظور اطلاع از عملیاتی شدن سیاست ها و برنامه های خود و میزان پیشرفت، بطور پیوسته خود را در این حوزه ها پایش و ارزیابی می کنند و معمولاً نهاد متولی واحدی را هم برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد و توسعه درمان، بهداشت و پزشکی کشور با وجود خیل عظیم استعدادها، متناسب نیست

رشد و توسعه درمان، بهداشت و پزشکی کشور با وجود خیل عظیم استعدادها، متناسب نیست