مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-11سياسي

چگونه می توان بین مسئولین اجرایی و پژوهشگران پل ارتباطی برقرار کرد؟


سرپرست مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری؛ ضمن اشاره به چگونگی ایجاد زبان مشترک بین پژوهشگران و سیاست گذاران و مسئولین گفت: پژوهش باید مسئله محور باشد و حول محور مسائلی شکل بگیرد که از دل دستگاه های اجرایی و نظام حکمرانی کشور بیرون آمده است.

- سرپرست مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری؛ ضمن اشاره به چگونگی ایجاد زبان مشترک بین پژوهشگران و سیاست گذاران و مسئولین گفت: پژوهش باید مسئله محور باشد و حول محور مسائلی شکل بگیرد که از دل دستگاه های اجرایی و نظام حکمرانی کشور بیرون آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید مهدی پاک ذات در نشست خبری بررسی نقش و جایگاه سند آمایش سرزمین در برنامه ریزی کلان کشور با بیان این که مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری، پل ارتباطی سازمان برنامه و بودجه کشور با جامعه اندیشگاهی و موسسات پژوهشی است، تشریح کرد: ما با شعار پژوهش مسئله محور، به دنبال باز تعریف رابطه صحیحی بین دستگاه اجرایی و مراکز پژوهشی هستیم.

وی افزود: در واقع هر پژوهشی یک مسئله دارد و به دنبال پاسخ به یک سوال اصلی است؛ ولی منظور ما از پژوهش مسئله محور این است که پژوهش حول محور مسائلی شکل بگیرد که از دل دستگاه های اجرایی و نظام حکمرانی کشور بیرون آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه می توان بین مسئولین اجرایی و پژوهشگران پل ارتباطی برقرار کرد؟

چگونه می توان بین مسئولین اجرایی و پژوهشگران پل ارتباطی برقرار کرد؟