مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-11سياسي

عدم استفاده از نیروی انسانی توانمند یعنی اعزام آنها به سایر کشورها


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یکی از ارزشمندترین کالا و ثروت هر کشوری را نیروی انسانی شایسته و توانمند آن کشور دانست و گفت: - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها یکی از ارزشمندترین کالا و ثروت هر کشوری را نیروی انسانی شایسته و توانمند آن کشور دانست و گفت: هر گونه نگرشی است که به دانشجویان القا کند که کار کردن در ایران فایده ای ندارد در واقع به معنای پراندن آنها از کشور به سایر محیط ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی در اختتامیه جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو با بیان اینکه برای علم تعاریف و ارزشگذاری های مختلفی ارائه شده است، افزود: در این مسیر این سوال مطرح می شود که کدام علم ارزشمند تلقی می شود که محققان و فیلسوفان مختلف پاسخ های متعددی به این سوال داده اند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ برخی از دانشمندان مورد نکوهش قرار گرفتند و برخی را به مانند زنبور بی عسل تشبیه شدند و برخی نیز مایه عذاب خوانده شدند.

رستمی، با اشاره به تقسیم بندی علامه طباطبایی در خصوص علم نافع و علم غیر نافع، خاطر نشان کرد: دانش یا علم بسته به جهت گیری که دارد ارزشمند است و متمایز از سایر علوم می شود ولی آنچه که در تعاریف ما وجود دارد این است که مادر هر حرکت و تلاشی برای دانش آموزی، دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم استفاده از نیروی انسانی توانمند یعنی اعزام آنها به سایر کشورها

عدم استفاده از نیروی انسانی توانمند یعنی اعزام آنها به سایر کشورها