مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-11اقتصادي

4 تصفیه خانه فاضلاب کردستان در حال ارتقاء هستند


در حال حاضر تصفیه خانه های فاضلاب سنندج، سقز، مریوان و سریش آباد در دست ارتقاء قرار دارند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در حال حاضر تصفیه خانه های فاضلاب سنندج، سقز، مریوان و سریش آباد در دست ارتقاء قرار دارند.

علیرضا تخت شاهی امروز(شنبه20آذر) با اشاره به وجود 10 تصفیه خانه فاضلاب در استان اظهار کرد: از این تعداد عملیات ارتقاء کمی و کیفی 4 تصفیه خانه در حال اجرا است.

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر سریش آباد که با هزینه 70 میلیارد ریال ایجاد شده در حال حاضر با ظرفیت تصفیه 2 هزار (متر مکعب در شبانه روز) برای جمعیت 10 هزار نفر در حال فعالیت است که قرار است ظرفیت تصفیه آن پس از ارتقاء به 4 هزار (متر مکعب در شبانه روز) و برای جمعیت 18300 نفر اجرا شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: این پروژه هم اکنون دارای 20 درصد پیشرفت فیزیکی است و در صورت تأمین 150 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز آن طرح ارتقاء تصفیه خانه تا پایان سال 1402 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

تخت شاهی تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهر مریوان که با هزینه 180 میلیارد ریال ایجاد شده در حال حاضر با ظرفیت تصفیه 20 هزار (متر مکعب در شبانه روز) برای جمعیت 105 هزار نفر در حال فعالیت است که قرار است ظرفیت تصفیه آن پس از ارتقاء به 59 هزار (متر مکعب در شبانه روز) و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 تصفیه خانه فاضلاب کردستان در حال ارتقاء هستند

4 تصفیه خانه فاضلاب کردستان در حال ارتقاء هستند