مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-11سياسي

دشواری های ادبیات دینی/ مواجهه نویسندگان با متون مذهبی چگونه است؟


سید احمد میرزاده در مراسم رونمایی کتاب «عقیله» نوشته الهام امین از دشوارهای ادبیات دینی و مواجهه نویسندگان با متون مذهبی گفت.

- ، همزمان با ایام ولادت حضرت زینب(س) از کتاب عقیله نوشته الهام امین باحضور امیر خوراکیان معاون حقوقی مرکز ملی فضای مجازی کشور، محمد حسین زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام سبزیان مدیر کل نهاد کتابخانه های خراسان رضوی، هادی افشار مدیر رادیو زیارت و حجت الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی پژوهشگر علوم و معارف اسلامی در محل فروشگاه به نشرمرکزی رونمایی شد.

در این مراسم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: معجزه انقلاب اسلامی خلق آثاری دینی با موضوع زندگی و سیره اهل بیت(ع) در حوزه ادبیات است.

محمد حسین زاده با اشاره به اینکه داستان و رمان بهترین قالب ادبی برای روایت زندگی ائمه معصومین(ع) است، اظهار کرد: با استفاده از این قالب های ادبی می توان به صورت سکانس های مختلف با قلم نویسندگان متبحر وظرفیت ادبیات، زندگی هر یک از ائمه را داستان وار به مخاطب عرضه کرد.

وی در ادامه بر تلاش مسئولان فرهنگی در غنای این گونه ادبی تاکید کرد و افزود: باید برای آثار شاخص حوزه ادبیات دینی، یک جایزه ادبی تعیین شود تا در کنار برگزاری جشنواره و اهدای جوایز، موجبات رشد ادبیات دینی فراهم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشواری های ادبیات دینی/ مواجهه نویسندگان با متون مذهبی چگونه است؟

دشواری های ادبیات دینی/ مواجهه نویسندگان با متون مذهبی چگونه است؟