مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-11سياسي

20 نفر برتر جشنواره دانشجویی نانو تقدیر شدند


در آیین آختتامیه جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو، 20 نفر از برگزیدگان این رویداد در دو بخش کشوری و کارشناسی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اختتامیه جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو ضمن تقدیر از برگزیدگان مسابقه ملی فناوری نانو در بخش کشوری و مقطع کارشناسی، با حضور دکتر سعید سرکار دبیر ستاد توسعه فناوری نانو، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و دکتر علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در محل این صندوق برگزار شد.

مسابقه ملی فناوری نانو، به عنوان بزرگترین رقابت دانشجویی در موضوع علم و فناوری نانو است که هرساله توسط بنیاد آموزش فناوری نانو برگزار می شود و دهمین دوره این رقابت از تابستان سال جاری طی دو مرحله آغاز به کار کرد.

مرحله اول آن به صورت آنلاین، در روزهای 9، 10 و 11 مرداد ماه، از طریق سایت آموزش فناوری نانو برگزار شد و طی آن 4 هزار و 656 نفر به رقابت پرداختند و از این میان 309 نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند.

مرحله دوم این رقابت در تاریخ 12 شهریورماه و در 21 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار شد و 10 نفر برگزیده کشوری و 10 نفر برتر کارشناسی به عنوان برترین های دهمین مسابقه ملی فناوری نانو شناخته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 نفر برتر جشنواره دانشجویی نانو تقدیر شدند

20 نفر برتر جشنواره دانشجویی نانو تقدیر شدند