مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-11ورزشي

مسابقات زوران غرب کشور در کرمانشاه برگزار می شود


سرپرست انجمن زوران کشور از برگزاری رقابت های زوران غرب کشور به میزبانی کرمانشاه تا پیش از پایان سال خبر داد.

- بهرام بهروش در گفت و گو با ایسنا، به دیدار اخیرش با رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اشاره کرد و گفت: در این دیدار که به دعوت آقای امیری خراسانی صورت گرفت، درباره توسعه زوران در بخش منطقه ای، ملی و فراملی گزارشاتی ارائه شد و صحبت هایی داشتیم.

وی به بیان برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه این رشته در کشور پرداخت و افزود: زوران ورزشی است که پیشینه ای کهن در استان های منطقه غرب کشور دارد، اما باتوجه به خاستگاه آن در استان کرمانشاه از حدود یک دهه پیش آن را به نام کنگاور به ثبت ملی رساندیم.

سرپرست انجمن زوران کشور با بیان اینکه از چندسال پیش فعالیت های زوران در کرمانشاه بصورت جدی تر آغاز شده، عنوان کرد: متاسفانه علیرغم برنامه های خوبی که برای آن در نظر گرفته بودیم، اما شیوع بیماری کرونا باعث شد تا نتوانیم آنها را به مرحله اجرا برسانیم.

وی به بهبود شرایط کرونایی در کشور به واسطه واکسیناسیون گسترده اشاره کرد و گفت: در این راستا، برنامه های این ورزش را هم آغاز کرده ایم و در گام اول به همه هیات های ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور نامه داده ایم تا نمایندگان خود را برای فعال سازی کمیته زوران معرفی کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات زوران غرب کشور در کرمانشاه برگزار می شود

مسابقات زوران غرب کشور در کرمانشاه برگزار می شود