مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-11سياسي

برترین های مسابقه نانو وارد دوره حمایتی تبدیل ایده به محصول می شوند


رییس گروه ترویج ستاد توسعه فناوری نانو با تاکید بر اینکه برگزیدگان مسابقه نانو برای توسعه فناوری هدایت خواهند شد، گفت: بر این اساس رویداد نانو استارت آپ پیش بینی شد تا برگزیدگان این رویداد بتوانند در یک دوره حمایتی ایده خود را به فناوری تبدیل کنند.

- در اختتامیه جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو اعلام شد برترین های مسابقه نانو وارد دوره حمایتی تبدیل ایده به محصول می شوند رییس گروه ترویج ستاد توسعه فناوری نانو با تاکید بر اینکه برگزیدگان مسابقه نانو برای توسعه فناوری هدایت خواهند شد، گفت: بر این اساس رویداد نانو استارت آپ پیش بینی شد تا برگزیدگان این رویداد بتوانند در یک دوره حمایتی ایده خود را به فناوری تبدیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عماد احمدوند امروز در اختتامیه جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو این رویداد را پایان مسابقه ملی فناوری نانو و آغاز رویداد نانو استارت آپ توصیف کرد و افزود: گام بعدی مسابقه ملی فناوری نانو حرکت در جهت توسعه فناوری است؛ چرا که رویداد مسابقه ملی فناوری نانو متمرکز بر یادگیری در حین اجرا است.

وی با بیان اینکه ستاد نانو در برگزاری برنامه های دانشجویی سعی در فراهم کردن فرصت هایی متناسب با توانمندی های دانشجویان در مسیر یادگیری دارد، اظهار کرد: آنچه که در آموزش های رسمی از ابتدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های مسابقه نانو وارد دوره حمایتی تبدیل ایده به محصول می شوند

برترین های مسابقه نانو وارد دوره حمایتی تبدیل ایده به محصول می شوند