مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-11اقتصادي

قراردادهای دولت اصلاحات در رابطه با دخانیات بدتر از قرارداد ترکمنچای بود


مدیرعامل جدید شرکت دخانیات ایران اظهار داشت: قراردادهایی که در دولت اصلاحات در رابطه با مسأله دخانیات منعقد شد، بدتر از قرارداد ترکمنچای بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جلسه تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و فعلی شرکت دخانیات ایران امروز در محل این شرکت با حضور حسین عامریان مدیرعامل صندوق حمایت بازنشستگی کارکنان فولاد برگزار شد.

در این جلسه محمد شیخان مدیرعامل جدید شرکت دخانیات اظهار داشت: شرکت دخانیات از قدمتی 100 ساله برخوردار است و شرکتی بزرگ است که باید جایگاه ویژه ای در تولید داشته باشد، لذا جایگاه ویژه در تولید زمانی محقق می شود که همه ما با برنامه و نگاه تحولی این موضوع را دنبال کنیم.

مدیرعامل جدید شرکت دخانیات ایران اظهار داشت: نگاه ما در دنیا مبتنی بر عدالت، کار، تلاش، تقویت تولید و مبارزه با فساد است و نگاه ما برای حرکت به سمت آینده نگاه شایسته سالاری و کار جهادی است و لذا تمام کسانی که ما را یاری کنند، دست آنها را خواهیم فشرد.

وی افزود: صنعت دخانیات کشور به بخش کشاورزی گره خورده است و ما با سیاست های غلط هر روز بخش کشاورزی را کوچک تر کردیم و متوجه نبودیم به سفره چه زحمت کشانی آسیب وارد کرده ایم ضمن اینکه در کنار کوچک شدن سفره کشاورزان بخش تولید و بازار فروش نیز کوچک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای دولت اصلاحات در رابطه با دخانیات بدتر از قرارداد ترکمنچای بود

قراردادهای دولت اصلاحات در رابطه با دخانیات بدتر از قرارداد ترکمنچای بود