مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-11حوادث

بانک اطلاعات مجرمان حرفه ای و سابقه دار یزد تشکیل شد


رییس کل دادگستری استان یزد، ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار را مهم و اثر گذار برشمرد و گفت: در این ستاد وضعیت مجرمان حرفه ای و سابقه دار مورد پایش و نظارت سریع و به موقع قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در نشست ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار اظهار کرد: بانک اطلاعات مجرمان حرفه ای و سابقه دار می تواند در بحث نظارت، پایش و برخورد سریع و به موقع دستگاه های انتظامی و امنیتی جهت شناسایی، دستگیری و تأمین نظم و امنیت در جامعه بسیار موثر باشد.

وی افزود: در این بانک اطلاعاتی باید پرونده کامل شخصیت مجرمان حرفه ای و سابقه دار بارگزاری و دسترسی از آن در اختیار قضات نیز قرار گیرد تا در صدور احکام به سابقه متهمان نیز توجه جدی شود.

رییس کل دادگستری یزد با اشاره به حوادث اخیر در این استان گفت: باید در خصوص متهمان جرائم نوظهور نیز با توجه به ابعاد مختلف پرونده تحقیقات جامع و کامل صورت گیرد.

نماینده عالی بر این مخاطرات فائق آمد.

رییس کل دادگستری استان یزد، قدرت نمایی و سلب آرامش و تهدید شهروندان را شاخصه اراذل و اوباش ذکر و خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت و آرامش برای عموم جامعه رسالتی است که بر عهده حاکمیت است و اجازه نخواهد داد تا افرادی از طریق فضای مجازی و حتی حضوری بر این نظم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعات مجرمان حرفه ای و سابقه دار یزد تشکیل شد

بانک اطلاعات مجرمان حرفه ای و سابقه دار یزد تشکیل شد