مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-11سياسي

نظام پرستاری تخصصی تر و گسترده تری برای جوانان برنامه ریزی شود


امید است با نگاه تخصصی تر به مقوله پرستاری پیگیری مطالبات پرستاران و کیفی سازی خدمات، نظام پرستاری را حرفه ای تر و گسترده تر برای جوانان برنامه ریزی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علی زینی وند در پیامی به مناسبت روز پرستار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت و تبریک میلاد حضرت زینب (س) به پرستاران دلسوز و وظیفه شناس استان کرمان، بر لزوم برنامه ریزی برای ایجاد نظام پرستاری حرفه ای، گسترده و جذاب برای جوانان تاکید کرد.

متن پیام دکتر علی زینی وند به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم سلامت جامعه یکی از مؤلفه های توسعه یافتگی است و پرستاران به عنوان یکی از مهمترین و حیاتی ترین حلقه های زنجیره سلامت، همواره در فرایند سلامت جامعه نقشی محوری و اساسی داشته اند و با استقبال از خطرات ناشی از بیماری ها جلوه های زیبایی از ایثار، عطوفت و احساس مسئولیت را به نمایش گذاشته و روح همدلی و انسان دوستی را در شریان های جامعه جاری می کنند.

اهتمام ستودنی پرستاران در نجات جان انسان ها بیانگر مراتب والای نوع دوستی و نهایت حس وظیفه شناسی است.

روز پرستار روز ارج نهادن به فرهنگ ایثار و خدمت و فرصت مغتنمی برای تجلیل از تلاش ها، خدمات و مجاهدت های ارزشمند پرستاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام پرستاری تخصصی تر و گسترده تری برای جوانان برنامه ریزی شود

نظام پرستاری تخصصی تر و گسترده تری برای جوانان برنامه ریزی شود