مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-11ورزشي

مدیرعامل سن ایچ ساوه: نتایج تیم در نیم فصل اول قابل قبول بود


با تلاش تمامی عوامل باشگاه نتایج قابل قبولی در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال کسب کردیم و به بخشی از اهداف خود نیز دست یافتیم.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل سن ایچ ساوه گفت: با تلاش تمامی عوامل باشگاه نتایج قابل قبولی در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال کسب کردیم و به بخشی از اهداف خود نیز دست یافتیم.

داود باقری روز گذشته 19 آذرماه، در جمع خبرنگاران افزود: کادر فنی و بازیکنان تیم با تمام وجود برای رسیدن به بهترین نتایج تلاش می کنند که از آنها تشکر می کنم.

وی بیان کرد: مجید خزایی از جمع ما جدا شد و کادر فنی لیست خود را به ما ارائه خواهند داد تا طبق خواسته های آنان فعالیت نقل و انتقالاتی خود را انجام دهیم.

وی افزود: اگر شرایط خوبی در رابطه با بازیکنان خارجی ارائه شود و در صورتی که به نفع باشگاه باشد حتما پس از بررسی نسبت به جذب آنها اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل سن ایچ ادامه داد: سال اول با آقای رعدی فعالیت خود را شروع کردیم و پس از آن آقای اصغری مقدم سکان هدایت تیم را برعهده داشت و حال نیز با کادر جدید در حال فعالیت هستیم و در تمام این سال ها جزو برترین تیم های لیگ بودیم، این موضوع نشان از همدلی و تلاش همه جانبه اعضای باشگاه می دهد و پاسخ مناسبی به حاشیه سازی های موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل سن ایچ ساوه: نتایج تیم در نیم فصل اول قابل قبول بود

مدیرعامل سن ایچ ساوه: نتایج تیم در نیم فصل اول قابل قبول بود