مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-10سياسي

از سرگیری روند پروژه های نیمه تمام پلدختر


ضمن بررسی تمامی مشکلات موجود، اعتباری نزدیک به 200 میلیارد تومان را برای رفع مشکلات شهرستان پیشنهاد داده ایم.

- ایسنا/لرستان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ضمن بررسی تمامی مشکلات موجود، اعتباری نزدیک به 200 میلیارد تومان را برای رفع مشکلات شهرستان پیشنهاد داده ایم.

محمدمهدی اسماعیلی در جلسه دیدار مردمی که امروز 19 آذرماه با حضور نمایندگان اقشار مختلف، در فرمانداری پلدختر برگزار شد، ضمن قدردانی از نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای تأمین، اظهار کرد: پلدختر بسیار آسیب دیده است و می شود درد مردم را از نزدیک مشاهده کرد، با وجود تلاش های صورت گرفته بخش عمده ای از مطالبات هنوز مرتفع نشده است.

وی تصریح کرد: یکی از شئونات هیات دولت این است که یک وزیر هم مسئول حوزه تخصصی خود است و هم به عنوان عضو دولت می تواند در خصوص موضوعات دیگر اظهارنظر کند.

نماینده ویژه دولت ادامه داد: نماینده ویژه ریاست جمهور با اختیار تام به حوزه های مختلف شهرستانی، اعزام می شود و ما ضمن بررسی مشکلات و پروژه های نیمه تمام خسارت دیده از سیل، این موضوعات را تا حصول نتیجه دنبال می کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگارانی که از روزهای قبل، بخش های مختلف سفر ریاست جمهور و هیات دولت به استان را منعکس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری روند پروژه های نیمه تمام پلدختر

از سرگیری روند پروژه های نیمه تمام پلدختر