مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-10سياسي

حقوق بشر آمریکایی یک فریب بزرگ است/تاریخ حق حضرت زینب(س) را ادا نکرد


امام جمعه موقت یزد و عضو فقهای شورای نگهبان گفت: بخشی از آنچه که دنیا و آمریکا از آن به عنوان حقوق بشر یاد می کند، فریب است و برای استثمار کشورها به کار برده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س)، اظهار داشت: به رغم همه کوتاهی هایی که تاریخ در مورد حضرت زینب (س) دارد، همین هایی که به ما رسیده، فوق العاده است و خطبه های ایشان که در سخت ترین شرایط قرائت شده، بهت برانگیز است.

وی افزود: بانویی که دانشگاه و استاد ندیده و تمرین نکرده و به حکم عادت در جامعه حضور نداشته بلکه به حکم ضرورت حضور می یافته است، در برابر قلدرها و ستمگران چنان سخنرانی می کند که گویا حضرت علی (ع) بالای منبر کوفه سخنرانی می کند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه در خطبه ای که کوفیان را خطاب قرار داد، اهم مواردی که مصیبت خود مطرح کرد این بود که چرا کاری کردید که حرمت زنان و دختران خاندان پیامبر (ص) رعایت نشد، افزود: در خطبه ای هم که خطاب به یزید قرائت کرد این بود که آیا این عدل است که اهل بیت رسول خدا را در منظر مردم می آوری و صورتهای آنها مورد نگاه هر کس و ناکسی قرار می گیرد و حجاب آنها را مورد هتک قرار دادی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر آمریکایی یک فریب بزرگ است/تاریخ حق حضرت زینب(س) را ادا نکرد

حقوق بشر آمریکایی یک فریب بزرگ است/تاریخ حق حضرت زینب(س) را ادا نکرد