مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-10اقتصادي

ارتقای درجه شهرداری تالش پس از 20 سال


شهر تالش با جمعیتی بالغ بر55 هزار نفرو 1070 هکتار مساحت از شهرها بزرگ گیلان محسوب می شود که شهرداری این شهر با قدمت 70 ساله از لحاظ درجه شهرداری در رتبه هفت است که با تلاش مجموعه مدیریت شهری تالش به تازگی و پس از 20 سال موفق به ارتقای درجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تالش یکی از شهرهای بزرگ گیلان محسوب می شود که در طول دو دهه گذشته با وجود افزایش آمار جمعیت شهری و گسترش بافت شهری نتوانسته است گام های مؤثری به سمت توسعه شهری و ارتقای مجموعه مدیریت شهری بردارد.

شهردار تالش در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان اینکه شهرداری تالش با توجه به آمار جمعیتی و گسترش بافت شهری باید در رتبه های بالای شهرداری قرار می گرفت، اظهار کرد: متأسفانه در طول دو دهه گذشته این شهرداری هیچ گونه ارتقای درجه ای نداشته و همین امر شهرداری این شهر را از لحاظ امکانات و اعتبارات در حد یک شهرداری فاقد توان عملیاتی محدود کرده است.

  شهرام غنی زاده با بیان اینکه شهر تالش روز به روز در حال گسترش است، افزود: شهرداری تالش نیز متناسب با این روند رو به رشد جمعیتی نیازمند افزایش امکانات، اعتبارات و نیروی انسانی بوده که یکی از راهکارهای آن ارتقای رتبه شهرداری است و این امر شرایط و الزاماتی دارد که باید فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای درجه شهرداری تالش پس از 20 سال

ارتقای درجه شهرداری تالش پس از 20 سال