مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-10سياسي

تجهیز بیمارستان میامی در اولویت کار/ مدیر پروازی نمی خواهیم


امام جمعه میامی با بیان اینکه تجهیز تکمیل بیمارستان میامی در اولویت باشد گفت: می بایست مسئولان، شبکه بهداشت و درمان پیگیری کنند تا مشکلات بخش درمان میامی حداقل کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحتی برخی شأن به شهادت نیز رسیدند اما رسالت شأن را انجام دادند که نشان از اهمیت فداکاری در این شغل شریف است.

وی افزود: درباره پرستاران اما یک نکته را نیز باید گفت و آن هم منشور اخلاقی پرستاران است اگر یک پزشک باید اخلاق مدار باشد، یک پرستار حتی ضرورت بیشتری در زمینه اخلاق مداری خواهد داشت زیرا غالباً پرستاران با افرادی روبرو می شوند که رنجور هستند.

امام جمعه میامی همچنین با بیان اینکه با بیان اینکه روح بیماران با محبت و مهربانی و رسیدگی درمان می شود و این رسالت پرستاران است و از آن جهت اهمیت دارد که اگر روحیه بیماران خراب باشد، پزشکان هم در درمان آنها ناتوان خواهند بود، تاکید کرد: اگر کار پرستاری و پزشکی دشوار است باید دانست که اجر فراوانی نیز در این کار وجود دارد زیرا این قشر با تاسی از حضرت زینب (س) رسالت خود را انجام می دهند و باید قدردان آنها بود اما گلایه ها را نیز می بایست مطرح کرد زیرا بیماران در همین شهرستان میامی غالباً با بیماری و دشواری از راه های دور می آیند در نتیجه نباید توقع داشت که مانند افراد عادی برخورد کنند از سوی دیگر این افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بیمارستان میامی در اولویت کار/ مدیر پروازی نمی خواهیم

تجهیز بیمارستان میامی در اولویت کار/ مدیر پروازی نمی خواهیم