مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-10فرهنگي

نمایش ویژه جنایت بی دقت به محمد ساربان تقدیم شد


مراسم اکران افتتاحیه فیلم سینمایی«جنایت بی دقت» به کارگردانی شهرام مکری شامگاه پنجشنبه 18 آذر با حضور سینماگران، بازیگران، عوامل فیلم و اهالی رسانه در موزه سینما برگزار شد و این نمایش ویژه به محمد ساربان (بازیگر) تقدیم شد.

- مراسم اکران افتتاحیه فیلم سینمایی جنایت بی دقت به کارگردانی شهرام مکری شامگاه پنجشنبه 18 آذر با حضور سینماگران، بازیگران، عوامل فیلم و اهالی رسانه در موزه سینما برگزار شد و این نمایش ویژه به محمد ساربان (بازیگر) تقدیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این مراسم نگار اسکندرفر تهیه کننده فیلم ضمن خوشامدگویی به حاضران، گفت: امروز خوشحالم در جمع شما هستم تا یک فیلم مستقل از یک فیلمساز مستقل را باهم تماشا کنیم.

وی ادامه داد: در این روزهایی که آلودگی هوا و بیماری کرونا جسم و جان ما را هدف گرفته است ؛ هنر بهترین پناه است.

دیدن یک تابلو نقاشی، شنیدن یک اثر موسیقی خوب ، خواندن یک کتاب خوب ، نشستن به تماشای تئاتر و فیلم، جایی برای نفس کشیدن در زندگی ایجاد می کند.

اسکندرفر با اشاره به وضعیت فرهنگی و اقتصادی کشور در دو سال گذشته، گفت: سینما در دوسال گذشته دچار آسیب شده است اما خوشبختانه با تلاش های سینماگران، تولید متوقف نشد و سینماگران با چنگ و دندان کار کردند و فیلم سینمایی ساختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش ویژه جنایت بی دقت به محمد ساربان تقدیم شد

نمایش ویژه جنایت بی دقت به محمد ساربان تقدیم شد