مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-10سياسي

سردرگمی شهرداری رشت در حوزه شهر خلاق خوراک یونسکو


حدود 6 سال از زمان کسب عنوان رشت شهر خلاق خوراک یونسکو سپری می شود و هنوز اقدام تأثیرگذاری در راستای معرفی این برند به دیگر شهرهای کشور و جهان انجام نشده توسط شهرداری رشت در طی این سال ها صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت در آذر سال 94 خبر پیوستن شهر رشت به جمع شهرهای خلاق خوراک در یونسکو توسط سید محمدعلی ثابت قدم شهردار وقت، خبری شیرین و دلگرم کننده برای مردمان این شهر بود.

خیلی ها تصور می کردند با حضور رشت در جمع شهرهای خلاق خوراک یونسکو اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال و درآمدزایی در رشت رقم می خورد و این شهر همچون شهرهای مطرح کشورهای دیگر در این عرصه ازجمله رم از ایتالیا، مونته ویدئو از اروگوئه، سالوادور برزیل و غیره به شرایط ایده آلی در صنعت غذایی و جذب گردشگر از این طریق دست پیدا می کند.

اما این گونه نشد و درنهایت تنها چیزی که در یک برهه از زمان از این برند به گوش مردمان رشت رسید، انجام سفرهای بی حاصل توسط برخی از متولیان این عنوان در رشت به کشورهای آسیایی و اروپایی با پرداخت هزینه های هنگفت از بیت المال بود و همچنین انجام یک سری برنامه های بدون بازخورد مناسب ازجمله جشنواره هایی که درنهایت تعداد اندکی از مردمان این شهر به عنوان تماشاگر برای ساعاتی در آن  حضور پیدا می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی شهرداری رشت در حوزه شهر خلاق خوراک یونسکو

سردرگمی شهرداری رشت در حوزه شهر خلاق خوراک یونسکو