مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 00:002021-12-09سياسي

رحیم صفوی در اصفهان: نباید انتظار داشت مشکلات 30 ساله را 30 روزه حل کرد


سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به رخدادهای اخیر بر سر آب زاینده رود در اصفهان تصریح کرد: مردم شریف اصفهان مطمئن باشند همه کارگزاران در سطوح ملی و استانی برای پاسخگویی و اقدام عملی و احقاق حقوق کشاورزان اصفهان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: لازم است مردم و جوانان اصفهان شرایط حساس داخلی و خارجی کشور را در نظر بگیرند و در برابر نیت بیگانگان هوشیار باشند.

سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی عصر پنجشنبه در مراسم نکوداشت سالگرد درگذشت حجت الاسلام جواد اژه ای در گلزار شهدای شهر اصفهان افزود: قبول دارم که در برخی مسائل حوزه آب اصفهان کم کاری و کم توجهی شده است اما مردم شهیدپرور اصفهان همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و وفادار هستند.

وی با اشاره به رخدادهای اخیر بر سر آب زاینده رود در اصفهان تصریح کرد: مردم شریف اصفهان مطمئن باشند همه کارگزاران در سطوح ملی و استانی برای پاسخگویی و اقدام عملی و احقاق حقوق کشاورزان اصفهان بسیج شده اند که نتیجه آن توسط مسوولان اجرایی کشور اعلام خواهد شد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: جمعی از فرزندان شما مردم اصفهان در تهران نیز به رفع و حل مشکلات کلان استان اصفهان کمک می کنند تا این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیم صفوی در اصفهان: نباید انتظار داشت مشکلات 30 ساله را 30 روزه حل کرد

رحیم صفوی در اصفهان: نباید انتظار داشت مشکلات 30 ساله را 30 روزه حل کرد