مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 18:002021-12-09بين الملل

تأکید پوتین و بایدن بر لزوم هماهنگی مسائل مربوط به ناتو با سایر اعضا


سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و جو بایدن رییس جمهور آمریکا در آخرین نشست خواستار هماهنگی مسائل مربوط به ناتو با سایر اعضای آن شدند.

- سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و جو بایدن رییس جمهور آمریکا در آخرین نشست خواستار هماهنگی مسائل مربوط به ناتو با سایر اعضای آن شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست مجازی اخیر پوتین و بایدن اظهار کرد که در این نشست بر لزوم هماهنگی مسائل مربوط به ناتو با سایر اعضای آن تأکید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، پسکوف افزود: در این نشست موضوع مربوط به سایر اعضای ناتو مورد بحث و بررسی قرار گرفت، به ویژه اینکه هر دو طرف بر لزوم هماهنگی موضوعات مهم با سایر کشورها نیز تأکید کردند.

سخنگوی کاخ کرملین ادامه داد: به این دلیل که بحث امنیت در قاره است و روسیه گسترش ائتلاف به شرق قاره را قبول نمی کند و البته در آنجا نیز طرف آمریکایی خواستار هماهنگی این امر با سایر کشورهای عضو ناتو شد.

وی در مورد آماده سازی و تهیه پیشنهادهای طرفین بر اساس نتایج این نشست اظهار کرد که کرملین نمی خواهد در این زمینه عجله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید پوتین و بایدن بر لزوم هماهنگی مسائل مربوط به ناتو با سایر اعضا

تأکید پوتین و بایدن بر لزوم هماهنگی مسائل مربوط به ناتو با سایر اعضا