مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-09سياسي

دنبال هیچ حزب و جناحی نیستیم


ما دنبال هیچ حزب و جناحی نیستیم و طرفدار اشتغال جوانان، رونق تولید و روشن ماندن چراغ کارخانجات هستیم لذا با تمام توان و ظرفیت حامی فرماندار جدید هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در آیین تودیع و معارفه فرماندار ساوه که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی های مسئولان باید عبودیت خدا باشد و اگر غیر این شد در راه مسئولیت خود دچار مشکل خواهد شد.

وی با بیان اینکه خدا محوری و دوری از امورات دنیوی توسط مسئولان بخش عمده ای از مشکلات یک جامعه را حل می کند افزود: مسئولی دلسوز است که در مواقع مهم جامعه خود هوشیار و بیدار و در مقابل دشمنان مقتدر و در مقابل دوستان نیز رحیم باشد.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه حرکات و سکنات مسئولان باید در راستای عمل به قرآن باشد بیان کرد: همه میدانیم که هر آمدنی یک رفتنی دارد بنابراین باید از تجربیات گذشته ها درس گرفت تا در دوران مسئولیت خود بهترین نوع خدمت را به مردم جامعه ارائه کنیم.

رحیمی با قدردانی از تلاش های علی میرزایی در کسوت فرمانداری ساوه گفت: اگر بتوانیم در دوران مسئولیت خود قدم مثبتی برای مردم برداریم یعنی توانایی لازم را داریم اما چنانچه عکس این باشد نباید قبول مسئولیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال هیچ حزب و جناحی نیستیم

دنبال هیچ حزب و جناحی نیستیم