مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-09اقتصادي

48000 واحد مسکونی نیاز 10 ساله مردم خراسان شمالی


مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: 48 هزار واحد مسکونی نیاز 10 ساله مردم فاقد مسکن در این استان است.

- قاسم قاسمی در نشست خبری که 18 آذر ماه برگزار شد، اظهار کرد: اگر طی چهار سال 12 هزار واحد مسکونی ساخته شود تا 10 سال آینده به نیازهای مردم این استان پاسخ داده خواهد شد.

وی افزود: در طرح اقدام ملی هم اکنون ساخت دو هزار و 300 واحد مسکونی در کار قرار گرفته اما این تعداد اکتفای نیاز مردم استان را نمی کند.

قاسمی ادامه داد: در تولید مسکن در این استان بیشتر تاکید ما بر روی پروژه های خود مالکی است و ترجیح می دهیم به این سو گام برداریم.

وی با اشاره به طرح جهش تولید مسکن بیان کرد: برای اجرای این طرح در استان با کمبود زمین مواجه نیستیم و مشکلی برای شروع این طرح در استان وجود ندارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در مجموع برای اجرای این طرح 700 هکتار زمین شناسایی کردیم که می توان پروژه های ساخت و ساز را در آن زمین ها انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: فقط دو تا سه شهر در این استان مشکل تامین زمین در آن ها وجود دارد که این مسئله نیز با الحاق زمین های محدوده شهر مرتفع خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ادامه داد: اگر تعداد افراد ثبت نام کننده برای اجرای این طرح زیاد شود، الحاق زمین های محدوده شهر برای اجرای پروژه بیش از چند روز به طول نخواهد انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48000 واحد مسکونی نیاز 10 ساله مردم خراسان شمالی

48000 واحد مسکونی نیاز 10 ساله مردم خراسان شمالی