مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-09اقتصادي

افتتاح طرح پرداخت سریع صدقات با استفاده از بارکد در اردستان


رییس کمیته امداد اردستان از رشد 48 درصدی پرداخت صدقات در این شهرستان خبر داد و گفت:طرح پرداخت سریع صدقات با استفاده از بارکد همزمان با سایر شهرها در اردستان افتتاح شد.

- ، ابوالقاسم صادقی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم رونمایی از طرح پرداخت سریع صدقات در اردستان اظهار داشت: در سطح شهرستان اردستان 6 هزار و 400 صندوق صدقات وجود دارد که تعداد 200 عمومی و مخصوص معابر هستند و مابقی صندوق ها در منازل مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 12 هزار خانوار در سطح شهرستان صندوق صدقات دارند، افزود: پرداختی صدقات در هشت ماهه سال جاری نزدیک به 38 میلیون و به طور میانگین صدقات هر صندوق ماهیانه حدود 70 هزار تومان است.

رییس کمیته امداد اردستان با اشاره به رشد 48 درصدی پرداخت صدقات در این شهرستان، خاطرنشان کرد: طرح رونمایی از پرداخت سریع صدقات با استفاده از بارکد، استانی است و هم اکنون در 37 شهرستان به طور همزمان رونمایی و اجرا خواهد شد.

صادقی تاکید کرد: مزایای این طرح شامل جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، پیشگیری از بیماری هایی که اکنون از طریق اسکناس انتقال پیدا می کند و پرداخت سریع و 24 ساعته صدقات است.

وی تصریح کرد: ایمنی این طرح نیز موجب اعتماد سازی بین مردم می شود چرا که مجوز از وزارت ارتباطات دارد و پس از پرداخت صدقه، مبلغ پرداختی به نام شخص ثبت و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح پرداخت سریع صدقات با استفاده از بارکد در اردستان

افتتاح طرح پرداخت سریع صدقات با استفاده از بارکد در اردستان