مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-09اجتماعي

پایان هفته برفی و بارانی برای زنجانی ها


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: امروز سامانه بارشی جدیدی در منطقه نفوذ خواهد کرد.

- حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به خروج سامانه بارشی از زنجان، هفته آینده هوای این استان در اغلب روزها در شرایط پایدار قرار خواهد داشت.

فردا نیز هوای زنجان به شکل پایدار خواهد بود، طی هفته آینده میزان نوسانات دمایی بیشتر نخواهد شد و در واقع تغییر محسوسی به لحاظ دمایی پیش بینی نمی شود.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته خیرآباد با میزان دمای منفی 3 درجه سانتی گراد و چورزق نیز با 21 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین ایستگاه های استان زنجان بودند.

این مسئول ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان (مرکز استان) 6 درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 6 درجه سانتی گراد افزایش پیدا کرده است.

سلطانی تصریح کرد: امروز بر اثر نفوذ سامانه بارشی جدید به منطقه و استان، هوای زنجان تا اواخر وقت با ریزش باران و برف پراکنده و وزش باد نسبتاً شدید همراه خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: بارش ها به صورت خفیف تا متوسط خواهد بود و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از سوی کارشناسان هواشناسی، بارندگی در ارتفاعات به صورت برف بوده که وزش باد نسبتاً شدید می تواند منجر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته برفی و بارانی برای زنجانی ها

پایان هفته برفی و بارانی برای زنجانی ها