مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-09حوادث

هشدار پلیس فتای کرمانشاه در خصوص کلاهبرداری حراج شب یلدا


رییس پلیس فتا استان کرمانشاه نسبت به کلاهبرداری تحت عنوان حراج شب یلدا در فروشگاه های جعلی فضای مجازی به کاربران هشدار داد.

- هشدار پلیس فتای کرمانشاه در خصوص کلاهبرداری "حراج شب یلدا" ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس فتا استان کرمانشاه نسبت به کلاهبرداری تحت عنوان حراج شب یلدا در فروشگاه های جعلی فضای مجازی به کاربران هشدار داد.

سرهنگ علی عباسی کسانی اظهار داشت: همه ساله در ایام نزدیک به شب یلدا شاهد فروش ویژه البسه زمستانی، کتاب حافظ و یا تزیینات ویژه شب یلدا توسط فروشگاه ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستیم.

وی افزود: شیادان سایبری با تقلید از فروشگاه های آنلاین معتبر و با تخفیف های چشمگیر و روش ها و شیوه های اغواکننده مانند طرح های زمستانی و ساخت تبلیغات جذاب توجه کاربران را جلب نموده و آن ها را به سمت دام های خود هدایت می کند.

وی ادامه داد: باید توجه داشت در بسیاری از مواقع کلاهبردار بعد از دریافت وجه کالا دیگر پاسخگوی فرد نیست و یا در صورت ارسال آن کالای تحویل داده شده به مشتری، ازنظر کیفیت، جنس کالا، رنگ و حتی سایز بسیار متفاوت از کالای تبلیغ شده است.

کسانی به شهروندانی که قصد خرید اینترنتی دارند، توصیه کرد به هیچ وجه به تبلیغات اغواکننده فروش کالا در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی توجه نکنند و برای یک خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتای کرمانشاه در خصوص کلاهبرداری حراج شب یلدا

هشدار پلیس فتای کرمانشاه در خصوص کلاهبرداری حراج شب یلدا