مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-09اقتصادي

اوپک پلاس چگونه کنترل بازارهای نفت را دوباره به دست گرفت؟


اوپک پلاس در نشست اخیر وزیرانش با پایبندی به استراتژی افزایش تدریجی تولید و در عین حال دادن این تضمین که در صورت ضرورت مداخله می کند، توانست کنترل بازارها را دوباره به دست گیرد.

- اوپک پلاس در نشست اخیر وزیرانش با پایبندی به استراتژی افزایش تدریجی تولید و در عین حال دادن این تضمین که در صورت ضرورت مداخله می کند، توانست کنترل بازارها را دوباره به دست گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تصمیم اوپک پلاس برای پایبندی به برنامه های تولید نفت در اوایل سال آینده، بسیاری از ناظران را با توجه به التهاب بازار پیش از نشست هفته گذشته وزیران این گروه، متعجب کرد.

این که اوپک چگونه افزایش تولید ماهانه برنامه ریزی شده را محقق می کند، در ماههای آینده اهمیت بیشتری از افزایش تولیدی که توافق کرده است هر ماه اجرا کند، خواهد داشت.

دیدار اوپک پلاس بازارهای وحشت زده از شیوع اُمیکرون را آرام کرد وزیران اوپک پلاس پنج شنبه گذشته با پایبندی به برنامه افزایش تولید به میزان 400 هزار بشکه در روز در ژانویه، بازارها را غافلگیر کردند.

با این حال در واژه پردازی کم سابقه برای چنین دیدارهایی، اوپک اعلام کرد گروه اوپک پلاس موافقت کرده است که این دیدار باید تا زمان تحولات بیشتر پاندمی در یک جلسه در انتظار بماند و همچنان وضعیت بازار را از نزدیک دنبال می کند و اگر ضرورت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوپک پلاس چگونه کنترل بازارهای نفت را دوباره به دست گرفت؟

اوپک پلاس چگونه کنترل بازارهای نفت را دوباره به دست گرفت؟