مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 20:402021-12-08بين الملل

امارات حامل پیام هایی از جانب آمریکا و غرب در راستای مذاکرات بوده است


سید جعفر رضوی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص سفر مقام امنیتی امارات به ایران گفت:برخی تحلیلگران معتقدند نماینده امارات حامل پیام هایی از جانب آمریکا، - یک کارشناس مسائل غرب آسیاگفت:رژیم صهیونیستی هیچ مخالفتی با سفر مقامات اماراتی به ایران نداشته از این منظر احتمالا سفر با هماهنگی آن ها انجام شده و پیش بینی می شود امارات پیشنهاداتی در مورد یمن و هم چنین در حوزه سازندگی در سوریه به ایران داده است.

سید جعفر رضوی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص سفر مقام امنیتی امارات به ایران گفت:برخی تحلیلگران معتقدند نماینده امارات حامل پیام هایی از جانب آمریکا، غرب یا حتی اسراییل برای ایران در راستای مذاکرات بوده است.

امارات به خوبی فهمیده در حالی که خروج آمریکا از منطقه و جایگزینی اسراییل محقق نشده ارتباط با ایران که اثرگذارترین بازیگر منطقه است بسیار مهم و ضروری است.

وی با تاکید براینکه امارات به بازیگری ایران ایمان آورده گفت:این جمهوری اسلامی بود که روسیه را وارد عرصه سوریه کرد اماراتی ها به خوبی فهمیده اند اگر با ایران به توافق نرسند توافق با سوریه نیز در کار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات حامل پیام هایی از جانب آمریکا و غرب در راستای مذاکرات بوده است

امارات حامل پیام هایی از جانب آمریکا و غرب در راستای مذاکرات بوده است