مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:402021-12-08فرهنگي

جشن تولد هنرمندان آذر ماهی در باغ زیبا


میزبان جشن تولدی برای هنرمندان پیشکسوت متولد آذر ماه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برگزاری مراسم دورهمی هنرمندان پیشکسوت که اغلب توسط موسسه هنرمندان پیشکسوت انجام می شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، از ماه گذشته با تسریع روند واکسیناسیون عمومی و فروکش کردن موج شیوع ویروس کرونا دوباره آغاز شد و این بار هنرمندان متولد آذر ماه در کنار یکدیگر تولدشان را جشن گرفتند.

این مراسم که با حضور نیک نام حسینی پور (مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت)، مجید پوراحمدی (مدیر عامل صندوق اعتباری هنری)، علیرضا نادعلی(نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران) و تعدادی از هنرمندان پیشکسوت همراه بود، ساعت 11 ظهر در باغ زیبا آغاز شد.

در ادامه شرح خبرنگار بخش تجسمی ایسنا از این مراسم را می خوانید: هنرمندان تک تک وارد باغ می شوند و در فرش قرمزی که برای عکس گرفتن تعبیه شده، در کنار دوستان و همسرانشان به یادگار عکس می گیرند.

پس از صرف میوه و شیرینی وارد سالن می شوند تا هدیه ها را دریافت کنند.

با ورود هنرمندان به سالن، صابر قدیمی ـ مجری برنامه ـ از مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت برای سخنرانی به روی صحنه دعوت می کند.

حسینی پور نیز متنی را که از قبل آماده کرده بود، می خواند و اظهار می کند: هنرمندان بزرگی را در این مدت از دست دادیم که هر کدام به نحوی شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن تولد هنرمندان آذر ماهی در باغ زیبا

جشن تولد هنرمندان آذر ماهی در باغ زیبا