مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-08سياسي

آقای رییسی! روحیه جهادی شما باید در تمام بدنه دولت تزریق شود


نماینده تشکل های جهادی دانشجویی خطاب به رییس جمهور بیان داشت: روحیه جهادی شما باید در تمام بدنه دولت تزریق شود.

کشور به «دولتی» جهادی احتیاج دارد که بتواند روحیه جهادی را در تمام سیستم ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،  محمد صفی خانی نماینده تشکل های جهادی دانشجویی سه شنبه(16آذر) در نشست گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شریف به بیان دیدگاه های جریان دانشجویی کشور درخصوص مسائل کشور پرداخت.

صفی خانی بابیان اینکه افتخار بازی های غیر کارشناسانه بنشینند و پس از شکل گیری موج های مجازی، واکنش هایی زودگذر و سطحی به آن نشان دهند.

ادامه این روند می تواند سیاست های دولت را بازیچه دست افکاری سطحی کند که مروجان آن هرگز به دنبال درمان حقیقی مشکلات علی الخصوص درد محرومیت در جامعه نیستند.

در این میان تکلیف بسیاری از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته که جذابیتی برای غوغا سالاران نداشته و صدایی برای بلوا ندارند چه می شود؟ جیغ های بنفش صحنه سازی شده، صدای مردمان نجیب این مرز و بوم نیست.

آیا ادامه این روند، جامعه را به این نتیجه نمی رساند که در دولت شما هرکس بلندتر فریاد بزند، صدایش بهتر شنیده خواهد شد؟ این فعال دانشجویی ادامه داد: به نظر می رسد چاره کار در درک این نکته است که شبکه های مجازی نماینده مستضعفین و آیینه تمام نمای افکار عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییسی! روحیه جهادی شما باید در تمام بدنه دولت تزریق شود

آقای رییسی! روحیه جهادی شما باید در تمام بدنه دولت تزریق شود