مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-08دانش

3 محصول کاربردی فناوری های دیجیتال نونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نیازی که کم تر به آن توجه می شود، حمایت از محصولات و خدماتی است که ضمن تکیه به ویژگی های نوآورانه، - سومین رویداد نونمایی با هدف ایجاد بستری فعال برای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان و خلاق به معرفی 3 محصول در حوزه دیجیتال و فناوری ارتباطات پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نیازی که کم تر به آن توجه می شود، حمایت از محصولات و خدماتی است که ضمن تکیه به ویژگی های نوآورانه، به شکلی مستقل و برای نخستین بار عرضه می شود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ایجاد فضای معرفی این جنس دستاوردها، زمینه را برای معرفی دستاورد هایی از جنس نوآوری و فناوری به جامعه فراهم کرده است.

رویداد نونمایی که بر بستر ناحیه نوآوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود، چنین هدفی دارد و در آخرین دور این رویداد فناورانه 3 محصول به مشتریان و مخاطبان ارائه شد.

کارگزار محورنونمایی ابزاری است برای توسعه بازار محصولات نوآورانه ناحیه نوآوری پردیس و قرارداد های این رویداد از حمایت های مالی پارک برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 محصول کاربردی فناوری های دیجیتال نونمایی شد

3 محصول کاربردی فناوری های دیجیتال نونمایی شد