مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 03:552021-12-08سياسي

اجبار اخذ «اینماد» سیاستی غلط در سال مانع زدایی از تولید!


روح الله مومن نسب؛ کارشناس کسب و کارهای مجازی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به ضرورت تسهیل شرایط کسب و کار توسط دولت اظهار کرد: - اجبار اخذ اینماد سیاستی غلط در سال مانع زدایی از تولید! کارشناس کسب وکار های مجازی گفت: تصمیمات خلق الساعه مثل اجبار در کسب اینماد می تواند بسیاری از کسب و کار های خرد را دچار مشکلات جدی کند و این مخالف شعار سال مبنی بر مانع زدایی از تولید است.

روح الله مومن نسب؛ کارشناس کسب و کارهای مجازی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به ضرورت تسهیل شرایط کسب و کار توسط دولت اظهار کرد: کشورهای دیگر در فضای مجازی پلتفرم هایی برای رونق کسب و کارهای خرد درنظر می گیرند تا برای فعالیت در چنین فضایی نیاز به گرفتن مجوزهای متعدد نباشد.

پلتفرم برای فعالیت از دولت مجوز دریافت می کند چون تراکنش های بالایی از این طریق انجام می گیرد، اما زیرمجموعه هایی که از پلتفرم استفاده می کنند، نیازی به دریافت مجوز نخواهند داشت چون برای آنها صرفه اقتصادی ندارد.

وی با بیان اینکه دولت باید از فضای مجازی حمایت کند تا بستر فعالیت فروشگاه ها و کسب و کارهای خرد باشند، افزود: سخت گیری برای دریافت اینماد باید برای کسب و کارهای بسترساز اعمال شود و احراز هویت برای مشاغلی که در این پلتفرم ها فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجبار اخذ «اینماد» سیاستی غلط در سال مانع زدایی از تولید!

اجبار اخذ «اینماد» سیاستی غلط در سال مانع زدایی از تولید!