مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 18:452021-12-07بين الملل

اجلاس سران کشور های دموکراتیک نمی تواند مانع اراده محور مقاومت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عسکر جلالیان مدیرکل حقوق کودکان در وزارت دادگستری با اشاره به فشار های حداکثری که آمریکا علیه مردم ایران در چند ساله گذشته وارد کرده گفت: - جلالیان گفت: اجلاس مجازی سران کشور های دموکراتیک بر اراده ایران در حمایت از محور مقاومت و آزادی خواهان جهان تاثیر نخواهد گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عسکر جلالیان مدیرکل حقوق کودکان در وزارت دادگستری با اشاره به فشار های حداکثری که آمریکا علیه مردم ایران در چند ساله گذشته وارد کرده گفت: اقدام های آمریکا نقض حقوق بشر است.

مثلاً درباره کرونا و مشکلاتی که اتفاق افتاد همه این ها نتیجه خباثت و شیطنت آمریکا بود و اگر آمریکا هم پیمانانش را که در ارسال واکسن و خدمات پزشکی تحت فشار قرار نمی داد این کمک ها خیلی سریع تر و روان تر انجام می گرفت.

مدیرکل مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودکان وزارت دادگستری معتقد است، این حرکت فقط برای ایران نیست، بلکه بسیاری از کشور ها در این مدت به خاطر سیاست های آمریکا آسیب دیدند.

مدیرکل مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک با اشاره به اینکه حقوق بین الملل تجارت سلامت را آزاد کرده است، گفت: به نظر می رسد آمریکا به حقوق بشر اعتقادی ندارند سال گذشته آمریکا مانع صادر شدن واکسن ماسک و وسایل درمان کرونا می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس سران کشور های دموکراتیک نمی تواند مانع اراده محور مقاومت شود

اجلاس سران کشور های دموکراتیک نمی تواند مانع اراده محور مقاومت شود