مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-07سياسي

بنیاد مسکن سالانه 400 هزار واحد مسکونی احداث می کند


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن در قالب طرح جهش تولید مسکن سالانه 400 هزار واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر 100 هزار نفر تولید و تحویل متقاضیان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد عصر سه شنبه در مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث 330 واحد مسکن جهش تولید در شهرک اندیشه اردبیل اظهار کرد: اقدامات اساسی برای ساخت این واحدهای مسکونی در کشور آغاز شده و بنیاد مسکن با تمام توان تلاش می کند تا به تعهدات خود به شایستگی عمل کند.

وی تصریح کرد: 200 هزار واحد از این واحدهای مسکونی در روستاها و 200 هزار واحد نیز در شهرهای زیر 100 هزار نفر احداث می شود تا ساکنان این مناطق بتوانند از مسکن مقاوم و ایمن بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گفت: دولت سیزدهم با تلاشی که وزارت راه و شهرسازی انجام می دهد نسبت به تأمین زمین و مقدمات احداث یک میلیون واحد مسکن برنامه ریزی و هدف گذاری را انجام داده و امیدواریم تمامی این تعهدات به سرانجام برسد.

حجت الاسلام روحانی نژاد افزود: در استان اردبیل نیز قرار است سالانه 200 هزار واحد مسکن در شهرها و روستاها اجرایی شود که بخشی از این واحدهای مسکونی با تلاش بنیاد مسکن به غیر از شهر اردبیل، در سایر شهرها و روستاها به انجام خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن سالانه 400 هزار واحد مسکونی احداث می کند

بنیاد مسکن سالانه 400 هزار واحد مسکونی احداث می کند