مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-07ورزشي

برای احیا و توسعه فرهنگ ایرانی تلاش مضاعف خواهیم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان, ابراهیم نوزایی رییس فدراسیون چوگان طی پیامی فرارسیدن 16 آذرماه، - رییس فدراسیون چوگان طی پیامی فرارسیدن پنجمین سالروز ثبت جهانی چوگان به نام جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان, ابراهیم نوزایی رییس فدراسیون چوگان طی پیامی فرارسیدن 16 آذرماه، پنجمین سالروز ثبت جهانی چوگان در یونسکو به نام جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت که متن آن به شرح ذیل است.

شانزدهم آذرماه سال 1396 برای همه ایرانیان روزی بزرگ و تاریخی محسوب می شود چراکه دوازدهمین نشست کمیته میراث جهانی یونسکو در کره جنوبی، چوگان، بازی سوار بر اسب همراه با موسیقی و روایت گری را به نام میهن عزیزمان ثبت کرد تا یکبار دیگر جهانیان شاهد اوج عظمت و شکوه مردمان پارس باشد.

در آن روز همه مردمان ایران زمین چشم به جزیره ججو کره جنوبی دوخته بودند تا فرزندان شان در مقابل زیاده خواهی کشورهای بیگانه ایستادگی کنند و اجازه ندهد این بخش از فرهنگ کهن شان به غارت برود.

پنجمین سالگرد ثبت جهانی چوگان به نام جمهوری اسلامی ایران در یونسکو در حالی فرا می رسد که این روزها همه مردم دنیا خصوصا میهن عزیزمان درگیر مقابله با ویروس منحوس کرونا هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای احیا و توسعه فرهنگ ایرانی تلاش مضاعف خواهیم کرد

برای احیا و توسعه فرهنگ ایرانی تلاش مضاعف خواهیم کرد