مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-07فرهنگي

فضا را برای دانشجویان هنر باز کنید!


«همین دست افشانی حروف» نام نمایشگاه گروهی ای است که به میزبانی دانشگاه سوره امروز (سه شنبه، 16 آذر) در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و با هدف حمایت از دانشجویان افتتاح شد.

- همین دست افشانی حروف نام نمایشگاه گروهی ای است که به میزبانی دانشگاه سوره امروز (سه شنبه، 16 آذر) در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و با هدف حمایت از دانشجویان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بخش تجسمی ایسنا، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی امروز میزبان جمعیت انبوهی از دانشجویانی بود که برای افتتاحیه نمایشگاه نقاشی خط حاضر شده بودند.

همین دست افشانی حروف که با حمایت 65 دانشجو و 108 اثر منتخب درحال برگزاری است، آثار منتخبی را که در شیوه های مختلف و با موضوعات آزادی ایجاد شده اند، به نمایش گذاشته است.

روح الله دلخانی، مسئول این نمایشگاه در گفت وگویی با ایسنا درباره هدف از برگزاری آن توضیح داد: من همیشه دوست داشتم هم دانشجویانم و هم هنرجویانم برای اینکه تشویق شوند برایشان نمایشگاه برگزار کنم.

به همت خود دانشجویان و حامیان.

این استاد دانشگاه درباره دلایل برگزاری نمایشگاه همین دست افشانی حروف ادامه داد: باید بگویم استعداد فوق العاده ای در دانشجویان الان متبلور است که واقعا حیف است این اتفاق رخ ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضا را برای دانشجویان هنر باز کنید!

فضا را برای دانشجویان هنر باز کنید!