مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-07فرهنگي

چرا منوچهر نوذری 10 سال پس از انقلاب، خانه نشین شد؟


سعید توکل، کارگردان برنامه «صبح جمعه با شما» درباره اولین بازگشت منوچهر نوذری پس از ده سال به رادیو کارهایی که این هنرمند انجام داده صحبت کرد.

- جی پلاس ، منوچهر نوذری، هنرمندی است که رادیو، تلویزیون و تئاتر از هنرش به مدت 6 دهه، بهره بردند، کسی که فعالیت هنریش را در سال 1332 با گویندگی رادیو آغاز کرد و همچنین از نسل اول گویندگان تاریخ دوبله در ایران به شمار می آمد.

او از سال 1332 تا 1336 در رادیو فعالیت می کرد تا این که در سال 1336 به دعوت هوشنگ لطیف پور وارد دوبله شد و زیر نظر زنده یاد ایرج دوستدار، دوره کارآموزی دوبله را پشت سرگذاشت.

نوذری، اولین بار سال 1341 و در سن 26 سالگی در فیلم لاله آتشین به کارگردانی برادرش محمود نوذری و هوشنگ لطیف پور، بازی کرد و با ساخت فیلم ایوالله نخستین تجربه اش در کارگردانی را هم مقابل دوربین برد.

خبرآنلاین نوشت؛ ولی این هنرمند پُرکار، با پیروزی انقلاب، یک باره همه فعالیت هایش تعطیل شد و از سال 1357 تا 1367، هیچ کاری انجام نداد و خانه نشین شد تا این که پس از 10 سال، صدای منوچهر نوذری، دوباره در برنامه صبح جمعه با شما شنیده شد.

سعید توکل، کارگردان برنامه رادیویی صبح جمعه با شما ، به خوبی از همه فراز و نشیب های کار منوچهر نوذری در پس از انقلاب خبر دارد و از ماجرای بازگشت او به رادیو، تئاتر و تلویزیون، پس از یک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا منوچهر نوذری 10 سال پس از انقلاب، خانه نشین شد؟

چرا منوچهر نوذری 10 سال پس از انقلاب، خانه نشین شد؟