مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-07بين الملل

دلیل سفر مشاور امنیت ملی امارات به تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ طحنون بن زاید مشاور امنیت ملی امارات متحده عربی صبح امروز (دوشنبه) وارد تهران شد و همزمان نیز محمد بن سلمان ، - کشور های عربی به این جمع بندی رسیده اند که نه آمریکا و نه رژیم صهیونیستی توانایی حمایت از آن ها را در سال های آتی ندارند و از این رو در پی افزایش همکاری ها با تهران بر آمده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ طحنون بن زاید مشاور امنیت ملی امارات متحده عربی صبح امروز (دوشنبه) وارد تهران شد و همزمان نیز محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی سفر خود به کشور های عربی حاشیه خلیج فارس را آغاز کرده است.

عبدالباری عطوان نویسنده معروف جهان عرب و سردبیر روزنامه رأی الیوم در این باره نوشت است: در حالی که بیشتر کشور های عربی در درگیری ها و تنش های داخلی و خارجی به سر می برند و خبر چندانی از سفر های دیپلماتیک نیست، منطقه خلیج فارس شاهد تحرکات کم سابقه دیپلماتیک است که بحث از سرگیری روابط دوستانه با ایران محور اصلی این تحرکات به شمار می رود .

او نوشت که دو سفری که امروز انجام شد، اهمیت راهبردی بالایی دارند و می توانند چهره منطقه خلیج فارس را در ابعاد سیاسی و اقتصادی در آینده و همچنین همکاری های امنیتی و نظامی را تغییر دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل سفر مشاور امنیت ملی امارات به تهران

دلیل سفر مشاور امنیت ملی امارات به تهران